• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny | Faculty of Economics and Sociology
  • Materiały konferencyjne | Conference Proceedings
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny | Faculty of Economics and Sociology
  • Materiały konferencyjne | Conference Proceedings
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorMłodawska-Bronowska, Jolanta (2)Szukalski, Piotr (2)Belka, Marek (1)Czechowski, Waldemar (1)Jabłoński, Arkadiusz (1)Laskowska-Smoczyńska, Wioletta (1)Noguchi, Yuji (1)Okada, Yoshito (1)Rodowicz-Czechowska, Jadwiga (1)Shirahata, Akira (1)... zobacz więcejTematdepopulacja (1)ekonomika starości (1)European Cohesion Policy (1)European Regional Science Association – Polish Section (1)osoby starsze na rynku pracy (1)Place-based approach to regional policy (1)Polish regions (1)przemiany demograficzne (1)przemiany ludnościowe (1)przełom XX i XXI wieku (1)... zobacz więcejData wydania
2015 (17)
Has File(s)Yes (17)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 17

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

The YKK Group as a global company in Poland 

Noguchi, Yuji (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
YKK to japońska grupa przedsiębiorstw przemysłu przetwórczego. Jest największym i najbardziej znanym w świecie producentem zamków błyskawicznych – ponad 90% globalnej podaży. Oprócz ekspresów firma produkuje pasmanterię i ...
Thumbnail

Corporate culture in Japan – a Western view 

Młodawska-Bronowska, Jolanta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Kultura korporacyjna w każdym kraju stanowi pochodną kultury narodowej. Autorka wskazuje na fakt, że znajomość kultury kraju, z którym utrzymywane są stosunki ekonomiczne, kontakty handlowe i inwestycyjne, jest nie do ...
Thumbnail

Japanese companies’ investment strategies in Poland (review and prospects) 

Okada, Yoshito (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Yoshito Okada rozpoczyna od przedstawienia aktualnego stanu gospodarek Japonii i Polski i ich pozycji konkurencyjnej na światowych rynkach. Zwraca między innymi uwagę na wyraźne osłabienie konkurencyjności i innowacyjności ...
Thumbnail

Promotion of Polish culture in Japan – outline of the situation 

Rodowicz-Czechowska, Jadwiga (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
W artykule, w pierwszej części, zdefiniowane są główne obszary promocji kultury polskiej w świecie, z podziałem na dwa kierunki: wewnętrzny (terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), oraz zewnętrzny (poza granicami Polski). ...
Thumbnail

The Japanese economy and the global financial crisis 

Tanaka, Atsushi (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Celem artykułu jest analiza problemów, przed jakimi stanęła gospodarka japońska po globalnym kryzysie finansowym z 2008 roku, a także prześledzenie programu, jaki uruchomił rząd Japonii w celu ich rozwiązania, czy chociażby ...
Thumbnail

Determinants of successful aging: implications from Japan 

Sugawara, Yuka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
W obliczu zjawiska wydłużania się średniej długości ludzkiego życia, ważne jest, by naukowo zająć się problematyką jego jakości, ponieważ dłuższemu życiu nie zawsze towarzyszy dobre zdrowie. Ludzie żyją dłużej, ale ich ...
Thumbnail

Shaping a more prosperous, sustainable future 

Takashige, Yoshikuni (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Firma Fujitsu, prowadząc w Łodzi Global Delivery Center świadczące usługi dla globalnych klientów, bazuje na wzajemnym zaufaniu i dobrych relacjach z administracją rządową, lokalną społecznością i ze środowiskiem ...
Thumbnail

Lodz – an attractive place for Japanese FDI 

Włodarczyk, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Autor artykułu na wstępie opatruje Łódź przydomkiem „miasta nowych możliwości”. Przekonanie to wynika z kilku ważnych charakterystyk Łodzi: (1) korzystnej lokalizacji; (2) istotnych projektów infrastrukturalnych podejmowanych ...
Thumbnail

The Twentieth Anniversary of the Manggha Museum of Japanese Art and Technology – past achievements and future plans 

Laskowska-Smoczyńska, Wioletta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
“Manggha jest obecnie głównym ośrodkiem zarówno w Polsce, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej, w którym można obcować z Japonią i jej kulturą”. Tę zaszczytną opinię wyraził Makoto Yamanaka – ambasador Japonii w Polsce, ...
Thumbnail

Japanese language teaching in Poland in the contemporary world of cross-cultural communication (CCC) 

Jabłoński, Arkadiusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Zarówno nauczanie języka obcego, jak proces komunikacji międzykulturowej, to zjawiska osadzone w konkretnym kontekście społecznym, stanowiące akty swoistego tłumaczenia. Należy je rozpatrywać w ramach stosowanego odniesienia ...
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności