Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKołodziejczak, Małgorzata
dc.date.accessioned2013-06-08T15:56:02Z
dc.date.available2013-06-08T15:56:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2007
dc.description.abstractThe aim of this paper is to justify that Corporate Social Responsibility and Total Quality Management have a lot of similar characteristics. Thus, in subsequent parts of the article was decided to characterize the main objectives and thesis of CSR and TQM. Then was analyzed the key issues, ideas and concepts both of them.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;265
dc.titleCSQ a TQM - wokół idei i założeńpl_PL
dc.title.alternativeCSQ and TQM - Around the Ideas and Assumptionspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number225-234
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord