Show simple item record

dc.contributor.authorLedzian, Paulina
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorMalarski, Maciej
dc.date.accessioned2016-06-09T15:27:22Z
dc.date.available2016-06-09T15:27:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationP. Ledzian, Real-Time Marketing, [w:] Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 89–97.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18294
dc.descriptionW obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractIn order to effectively promote a product or brand it is necessary to adapt to the requirements of the market and the customer. The modern customer who is accustomed to receiving everything up to date is not used to waiting and requires far more than customers a dozen years ago. Therefore, the response in real time on what is happening in the world from monitoring the activities of competition through cultural events to the news of the world is very important for companies that want to keep up with their clients. Personalized, dynamic content created by brands and skilful, quick response to current pop-culture phenomenons is referred to as the Real-Time Marketing. Companies worldwide are increasingly turning to Real-Time Marketing strategy, which enables large profits at a disproportionately low investment.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie”, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleReal-Time Marketingpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Paulina Ledzian, Łódź 2015, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[89]–97pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-106-8
dc.referencesAgbaimoni O., Bullock L. (2012), Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy musza z niego korzystać?, „Prace Instytutu Lotnictwa”, nr 4(225), s. 249–260.pl_PL
dc.referencesBakalarska J. (2015), Real Time Marketing – kiedy liczy się szybkość?, http://socialpress.pl/2015/02/real-time-marketing-kiedy-liczy-sie-szybkosc/, (data dostępu 21.05.2015).pl_PL
dc.referencesBazydło-Jankowski M. (2015), Jak dobrze wykorzystać Real Time Marketing – 5 kroków do sukcesu, http://nowymarketing.pl/a/5296,jak-dobrze-wykorzystac-real-time-marketing-5-krokow-do-sukcesu, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesBostonbudget (2013), http://bostononbudget.com/free-medium-coffee-from-7-eleven-for-downloading-app/.pl_PL
dc.referencesBrzozowska-Woś M. (2013), Media społecznościowe a wizerunek marki, „Journal of Management and Finance”, 11(1/1), s. 53–64.pl_PL
dc.referencesChwiałkowska A. (2013), Monitorowanie mediów społecznościowych jako kluczowy czynnik sukcesu przedsiębiorstwa, „Zarządzanie i Finanse”, r. 11, nr 1, cz. 2, s. 51–61.pl_PL
dc.referencesGranops K. (2014), Real time marketing i content marketing w sprzężeniu zwrotnym, http://sprawnymarketing.pl/real-time-marketing-i-content-marketing-w-sprzezeniu-zwrotnym, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesiPresso (2013), Co to jest Real-Time Marketing?, http://marketingautomagic.pl/2013/10/co-to-jest-real-time-marketing/, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesKapera K. (2004), Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica”, t. 179, cz. 1.pl_PL
dc.referencesOrłowski M. (2014), Real Time Marketing – jak robić to dobrze?, http://blog.shoplo.com/pl/2014/09/10/real-time-marketing-jak-robic-to-dobrze/, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesPatrylak P. (2014), Real-time marketing – czy warto korzystać i jak marka powinna reagować na wydarzenia bieżące? http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/real-time-marketing-czy-warto-korzystac-i-jak-marka-powinna-reagowac-na-wydarzenia-biezace/, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesRejowski P. (2014), Nieotwarty pierścień olimpijski w reklamie Audi, http://moto.onet.pl/aktual nosci/nieotwarty-pierscien-olimpijski-w-reklamie-audi/dlez0, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesSeevibes (2015), Real-time Marketing: Lego is awesome!, http://www.seevibes.com/en/real-time-marketing-lego-is-awesome/, (data dostępu 21.05.2015).pl_PL
dc.referencesTesławski. M. (2011), 22 prawa marketingu, http://www.dziennikarstwo.uni.wroc.pl/_files/files_downloads/prawa-marketingu.pdf, (data dostępu 22.05.2015).pl_PL
dc.referencesTurkot M. (2015), Cztery najlepsze przykłady real-time marketingu w Polsce w 2014 r. i jeden najgorszy, http://www.proto.pl/aktualnosci/cztery-najlepsze-przyklady-real-time-marketingu-w-polsce-w-2014-i-jedna-najgorsza, (data dostępu 21.05.2015).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-106-8.09


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record