Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGawrońska, Magdalena
dc.date.accessioned2016-05-19T15:34:54Z
dc.date.available2016-05-19T15:34:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationM. Gawrońska, Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 143–154.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-895-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18145
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleWykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingupl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[143]-154pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-896-7
dc.referencesBylok F., Problemy metodologiczne badania wartości jako czynnika determinującego zachowania konsumpcyjne, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, Nr 660, 2011.pl_PL
dc.referencesChern W. S., Hong J. P., Liu K. E., Comparison of the Vickrey Second-Price and Random nth-Price Auctions for Analyzing Country of Origin Labeling in Taiwan, “Academia Economic Papers”, Volume 41, Issue 2, 2013, s. 215–254.pl_PL
dc.referencesChurchill G. A., Badania marketingowe: podstawy metodologiczne, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesCzajkowski M., Przyczyny powstawania dysparytetu WTA-WTP dla dóbr konsumpcyjnych, „Ekonomia”, Nr 11, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesDrewniak R., Pranulis V. P., Badania marketingowe: teoria i praktyka, Toruń, Wilno, 2012.pl_PL
dc.referencesEkonomia eksperymentalna, red. M. Krawczyk, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesKahneman D., Knetsch J. L., Thaler R. H., Experimental tests of the endowment effect and the Coase Theorem, “Journal of Political Economy”, No. 98, 1990, s. 1325–1348.pl_PL
dc.referencesKopczewski T., Eksperymenty ekonomiczne online w nauczaniu oraz badaniach społecznych, [w:] E-learning w szkolnictwie wyższym – potencjał i wykorzystanie, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesKurtoza, http://statystykaopisowa.com/, [dostęp z dn. 23.05.2014 r.].pl_PL
dc.referencesList J. A., Using Random nth Price Auctions to Value Non-Market Goods and Services, „Journal of Regulatory Economics”, Volume 23, Issue 2, 2003, s. 193–205.pl_PL
dc.referencesMazurek-Łopacińska, K., Badania marketingowe: podstawowe metody i obszary zastosowań, Wrocław 2002.pl_PL
dc.referencesPoskrobko T., Eksperymentalna ekonomia rozwoju, 2012, http://studentom.tposkrobko.pl/, [dostęp z dn. 03.05.2014 r.].pl_PL
dc.referencesWójcik P., Eksperyment w badaniach marketingowych, [w:] Badania marketingowe: od teorii do praktyki, red. Maison D., Noga-Bogomilski A., Gdańsk 2007.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-895-0.15


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord