Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBartosik-Purgat, Małgorzata
dc.contributor.authorSchroeder, Jerzy
dc.date.accessioned2016-01-28T11:02:02Z
dc.date.available2016-01-28T11:02:02Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16786
dc.description.abstractCultural differences of world market cause detaching of particular groups of individuals characterized by similar features. They are elements (criterion) which are a base of the division. There are many different classifications based on different criterions which were prepared and partly researched by different authors. Using those criterions the features of cultures (societies) or cultural groups can be shown. The characteristic of Polish society according to chosen cultural dimensions is presented in this article. Those features were measured during the empirical researches concerned buying behaviour of Poles.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;209
dc.titlePolskie społeczeństwo w świetle „wymiarów kulturowych” europejskiego rynkupl_PL
dc.title.alternativePolish Society in Context of “Cultural Dimensions” of European Marketpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007pl_PL
dc.page.number205-221pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Handlu Międzynarodowegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord