Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBachvarov, Marin
dc.contributor.authorNapierała, Tomasz
dc.date.accessioned2013-05-09T06:39:43Z
dc.date.available2013-05-09T06:39:43Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1644
dc.description.abstractCrisis of tourism, whose likelihood was accelerated by the attack on the 11th of September, afflicted mainly the United States – the country being the largest economic market, and the dominant one in international tourism. Yet it should be clearly notified that some activities conducted by extremely liberal American economy resulted in the following crisis in tourism. In the article authors consider if a travel market and especially consumers’ behaviours of this market depend on many economic, social and psychological factors which determine touristic activities much stronger than threat of international terrorism.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo WSTHpl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;1(2002)
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
dc.subjectinternational tourismpl_PL
dc.subject11th Septemberpl_PL
dc.subjectglobal economypl_PL
dc.subjectturystyka międzynarodowapl_PL
dc.subject11 wrześniapl_PL
dc.subjectgospodarka światowapl_PL
dc.titleWpływ wydarzeń 11 września 2001 roku na turystykę światowąpl_PL
dc.title.alternativeThe effect of the 11th of September 2001 events on international tourismpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska