Show simple item record

dc.contributor.authorRosińska, Magdalena
dc.date.accessioned2016-01-11T11:08:37Z
dc.date.available2016-01-11T11:08:37Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16427
dc.description.abstractThe article presents the changes in management the advertising case called out on result the drawing ahead in world economy transformations - in this the cases of globalization. Enabling development of global product as well as its influence internalization first of all was described as factor on management advertisement. The next unit of article treats to differentiating on base of global product the advertisement. The cultural factor was considered as barrier of standardization of advertising money transfer also. The final unit then called out in strategies the opinion of changes the management the case of globalization.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;204
dc.titleZarządzanie reklamą w kontekście globalizacjipl_PL
dc.title.alternativeThe Advertisement in Context of Globalizationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007pl_PL
dc.page.number209-224pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczychpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record