Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCodogni, Iwona
dc.date.accessioned2013-04-12T12:17:17Z
dc.date.available2013-04-12T12:17:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1899-2226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1541
dc.description.abstractThe topic of the article is the perspectives of CSR in Polish companies. The article contains the definition of corporate social responsibility, the state and dynamics of ethical reporting and the factors that can influence the dynamics of CSR in Poland – both in a favourable and adverse way.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSalezjańska Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzaniapl_PL
dc.relation.ispartofseriesAnnales. Etyka w życiu gospodarczym;2012, vol.15
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectethicspl_PL
dc.subjectcorporate social responsibilitypl_PL
dc.subjectCSRpl_PL
dc.titleSzanse i ograniczenia stosowania strategii CSR w polskich przedsiębiorstwachpl_PL
dc.title.alternativeThe Chances and the Limitation of Applying the CSR Strategy in Polish Enterprisespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.referencesAdamczyk J., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2009.
dc.referencesBem-Kozieł K., CSR a efektywność pracy [w:] Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach, red. M. Bąk, W. Kulawczuk, Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, Warszawa 2008.
dc.referencesBlowfield M., A. Murray, Corporate Responsibility a Critical Introduction, Oxford University Press, 2008, s. 24-36.
dc.referencesFilek J., Przeszkody w uetycznianiu gospodarki polskiej [w:] Etyczny wymiar przekształceń gospodarczych w Polsce, red. A. Węgrzecki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1996, s. 49-55.
dc.referencesFilek J., Przyczyny małego zainteresowania ideą CSR w Polsce [w:] Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach, red. M. Bąk, W. Kulawczuk, Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, Warszawa 2008.
dc.referencesGłówny Urząd Statystyczny, Bank Danych Lokalnych, http://www.stat.gov.pl.
dc.referencesPaliwoda-Matiolańska A., Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2009.
dc.referencesPeszko A., Podstawy zarządzania organizacjami, Uczelniane Wydawnictwa NaukowoDydaktyczne AGH, Kraków 2005.
dc.referencesProgram „Podziel się Posiłkiem”, http://www.podzielsieposilkiem.pl/index.php?Pages&Menu Id=51.
dc.referencesSójka J., Etyczna refleksja nad gospodarką polską. Szanse i zagrożenia, w: Etyczne aspekty bogacenia się i ubóstwa, red. A. Węgrzecki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2003.
dc.referencesWiigelt K., C. Camerer, Reputation and Corportate Strategy: A Review of Recent Theory and Applications, „Strategic Management Journal” 1998, vol. 9, nr 5.


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska