Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrębosz, Magdalena
dc.contributor.authorOtto, Jacek
dc.date.accessioned2015-11-16T14:01:29Z
dc.date.available2015-11-16T14:01:29Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/13809
dc.description.abstractW warunkach współczesnego rynku, marka jest punktem odniesienia, umożliwiającym konsumentowi ocenę zarówno materialnych cech produktu, jak i fundamentalnych niematerialnych wartości związanych z marką. W artykule przedstawiono metody oceny pozycji rynkowej marek – wyrażanej poprzez ocenę kapitału i wizerunku marek – stosowane podczas poszczególnych etapów realizacji strategii co-brandingu.pl_PL
dc.description.abstractToday, brand is a reference point, enabling the consumer to evaluate both: the material qualities of the product, as well as fundamental intangible values associated with the brand. In the paper the methods of evaluation of the brands market position (expressed through the assessment of brand equity and brand image) used during the various stages of realisation of the co-branding strategy are presented.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;305
dc.titleOcena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingupl_PL
dc.title.alternativeEvaluation of the brand market position during realisation of co-branding strategypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014pl_PL
dc.page.number[37]-45pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego, Politechnika Łódzka.pl_PL
dc.identifier.eissn2353-7663
dc.referencesAaker D. A. (1991), Managing Brand Equity, Editions Free Press, New York.pl_PL
dc.referencesAdamczyk J. (2008), Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiej, „Ekonomiczne Problemy Usług”, nr 26.pl_PL
dc.referencesDowling G. R. (1988), Measuring Corporate Image: A Review of Alternative Approaches, „Journal of Business Research”, vol. 17 (1).pl_PL
dc.referencesFoxall G. R., Goldsmith R. E. (1998), Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGrębosz M. (2008), Brand Management, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź.pl_PL
dc.referencesGrębosz M. (2013), Co-branding. Koncepcja i uwarunkowania rozwoju, „Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej”, nr 1182.pl_PL
dc.referencesKaczmarczyk S. (2002), Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKaczmarczyk S. (2011), Badania marketingowe. Podstawy metodyczne, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKall J., Kłeczek R., Sagan A. (2006), Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesKeller K. L. (1993), Conceptualizing, Measuring and Managing Customer Based Brand Equity, „Journal of Marketing”, vol. 1.pl_PL
dc.referencesKotler P., Pfoertsch W. (2008), Zarządzanie marką w segmencie B2B, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMeyer B. (2010), Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU, „Ekonomiczne Problemy Usług”, nr 55.pl_PL
dc.referencesPatkowski P. (2010), Potencjał konkurencyjny marki. Jak zdobyć przewagę na rynku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPentor’s Brand Image Study, http://www.pentor.pl/eng/36631.xml, (data dostępu: 09.09.2012).pl_PL
dc.referencesSzulce H., Janiszewska K. (2006), Zarządzanie marką, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesUrbanek G. (2008), Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesUrbanek G. (2002), Pomiar kapitału marki – miary marketingowe, „Marketing i Rynek”, nr 4.pl_PL
dc.referencesWitek-Hajduk M. K.(2001), Zarządzanie marką, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWójcik M. (2007), Jakościowe badania elementów składowych marki, [w:] Maison D., Noga-Bogomilski A., (red.), Badania marketingowe. Od teorii do praktyki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.relation.volume4pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord