Show simple item record

dc.contributor.authorŁobacz, Katarzyna
dc.contributor.authorNiedzielski, Piotr
dc.date.accessioned2015-10-07T11:29:58Z
dc.date.available2015-10-07T11:29:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationK. Łobacz, P. Niedzielski, Uczelnie wyższe jako element procesu komercjalizacji wiedzy w Polsce – wyzwania i bariery, [w:] Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 81-103.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-565-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12215
dc.description.sponsorshipPublikacja współfinansowana w ramach projektu: „SCOUTING – aktywny system monitoringu i oceny potencjału rynkowego prac badawczych kluczem do współpracy nauki i przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami. Rola scoutingu wiedzy”, red. P. Głodek, M. Wiśniewska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleUczelnie wyższe jako element procesu komercjalizacji wiedzy w Polsce – wyzwania i barierypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[81]-103pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Efektywności Innowacji, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński, 71-004 Szczecin, ul. Cukrowa 8.pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Efektywności Innowacji, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński, 71-004 Szczecin, ul. Cukrowa 8.pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record