Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 14
Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ...
Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Kultura organizacyjna małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Artykuł zawiera prezentację wyników badań mających na celu zidentyfikowanie kultury organizacyjnej małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku. Diagnoza kultury organizacyjnej została oparta na wartościach ...
Społeczno-kulturowe czynniki rozproszenia władzy w uczelniach publicznych (na przykładzie uczelni łódzkich)
(2015-10-27)
Ostatnie lata przyniosły kolejne zmiany ustrojowe i społeczne, które wymuszają dostosowywanie się organizacji do realiów, w których przyszło im funkcjonować. Pojawiła się więc potrzeba zmian w zakresie kształtowania kultury ...
Struktura i uwarunkowania rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie produkcyjnym wykorzystującym koncepcję lean management
(2016)
Celem rozprawy było rozpoznanie metod wdrożonych do systemu rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie stosującym lean management, zbadanie uwarunkowań funkcjonowania tego systemu, jego struktury i organizacji oraz ...
Ewolucja zarządzania. Dyktat struktury, strategii i kultury
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wybrane problemy stosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej w Polsce. Organizacja, kultura, osobowość, język
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Kluczowe obszary zmian organizacji jutra
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Przeobrażenia kultury organizacyjnej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ...