• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Łaszkiewicz, Anna (9)
Gregor, Bogdan (3)Stawiszyński, Marcin (2)Subjectwartość (3)współtworzenie (3)customer behavior (2)konsument (2)media społecznościowe (2)product design (2)projektowanie produktu (2)value (2)ценность (2)B2B (1)... View MoreDate Issued2010 - 2018 (5)2003 - 2009 (4)Has File(s)Yes (9)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym 

Stawiszyński, Marcin; Łaszkiewicz, Anna (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)
Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ...
Thumbnail

Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Thumbnail

Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
Thumbnail

CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Thumbnail

Klient jako współtwórca wartości w społecznościach sieciowych 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia ...
Thumbnail

E-MARKETPLACES - TAXONOMY OF MODELS 

Łaszkiewicz, Anna; Gregor, Bogdan ORCID (Wydawnictwo Uniwesytetu Gdańskiego, 2003)
The deployment of B2B eMarketplaces, is enabling a more efficient and frictionless flow of information, goods, services and payments between businesses. By building liquidity and addressing inefficiencies in B2B supply ...
Thumbnail

The success factors of B2B e-markets 

Łaszkiewicz, Anna; Gregor, Bogdan ORCID (Gdańsk University of Technology, 2003)
The concept of B2B e-marketplaces has undergone fundamental transformations during recent years. The B2B e-commerce expectations have changed from euphoria to scepticism or even pessimism. According to Deloitte research ...
Thumbnail

Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce 

Gregor, Bogdan ORCID; Łaszkiewicz, Anna; Stawiszyński, Marcin (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)
The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility