Search
Now showing items 1-6 of 6
E-MARKETPLACES - TAXONOMY OF MODELS
(Wydawnictwo Uniwesytetu Gdańskiego, 2003)
The deployment of B2B eMarketplaces, is enabling a more efficient and frictionless flow of information, goods, services and payments between businesses. By building liquidity and addressing inefficiencies in B2B supply ...
The success factors of B2B e-markets
(Gdańsk University of Technology, 2003)
The concept of B2B e-marketplaces has undergone fundamental transformations during recent years. The B2B e-commerce expectations have changed from euphoria to scepticism or even pessimism. According to Deloitte research ...
Blogi w procesie komunikacji marketingowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Rozważania zawarte w pracy oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych. Wykorzystano obszerną literaturę przedmiotu dotyczącą implikacji nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie, problematyki mediów ...
Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)
The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ...
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)