Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 581-600 z 731
-
Rozpowszechnienie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwach w Polsce – wstępne wyniki badań ankietowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)Celem niniejszego rozdziału jest analiza stanu rozpowszechnienia rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwach w Polsce, w szczególności zaś analiza czynników mających wpływ na wdrożenie ABC, spodziewanych podczas wdrożenia ... -
Ocena sytuacji finansowej organizacji niedziałających dla zysku na podstawie sprawozdań finansowych, na potrzeby pozyskiwania zewnętrznego finansowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)Realizacja projektów wymaga właściwie zaprojektowanego systemu rachunkowości dostosowanego do potrzeb informacyjnych realizowanych projektów oraz wysokiej jakości sprawozdań finansowych prezentujących sytuację finansową ... -
Szczupła rachunkowość w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)W opracowaniu przedstawiono założenia, zasady i narzędzia szczupłego zarządzania (lean managemanent) i wspomagającej go szczupłej rachunkowości. Szczególną uwagę poświęcono zasadom rachunku kosztów strumieni wartości, ... -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Strategia rozwoju sieci dystrybucji firm MLM. Przykład matrycowego planu kompensacyjnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Nowoczesne technologie komunikacyjne jako narzedzia wspierajace zarzadzanie miastem
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Neuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Narzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Miękkie i agresywne formy sprzeciwu konsumentów wobec niepożądanych zachowań rynkowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Macierz Boston Consulting Group – teoria i nowe spojrzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Japońskie struktury keiretsu wobec kryzysów gospodarczych i wyzwań globalizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Innowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność banków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania klientów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
E-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzie internetowych sklepów z żywnością
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Coaching jako innowacyjna metoda w zarządzaniu zasobami ludzkimi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Biznesplan jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Benchmarking jako nowoczesna metoda zarządzania przedsiębiorstwem
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Słowo wstępne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
