Wyświetlanie pozycji 85-88 z 88

    • Zaangażowanie społeczne nauczycieli w obliczu kultury nieufności 

      Kosiorek, Małgorzata (Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2020)
      Celem artykułu jest analiza i opis zaangażowania społecznego nauczycieli w obliczu panującej kultury nieufności. W pierwszej części opracowania omówiono problem zaufania i nieufności wraz z ich znaczeniem i rolą dla ...
    • Zdolności poznawcze dzieci w wieku 7-10 lat 

      Wiśniewska-Kin, Monika ORCID (Problemy Wczesnej Edukacji, 2008)
      W tekście dokonałam analizy zdolności poznawczych dzieci w wieku 7–10–lat. Wykorzystałam w tym celu wykaz zdolności kognitywnych R. W. Langackera. Badania empiryczne przeprowadziłam w czterech szkołach podstawowych w Łodzi ...
    • Zwiedzamy łódzkie muzea 

      Sosnowska, Joanna (2015-10)
      Artykuł jest sprawozdaniem z projektu edukacyjno-wychowawczego "Zwiedzamy łódzkie muzea", podjętego w roku szkolnym 2014/2015 w Przedszkolu UŁ.
    • Łódzkie Żydowskie Towarzystwo Opieki nad Sierotami i jego działalność na rzecz dzieci i młodzieży w latach I wojny światowej 

      Sosnowska, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2015)
      The origins of the Łódź Jewish Society for Providing Care to Orphans (Łódzkie Żydowskie Towarzystwo Opieki nad Sierotami – ŁŻTOS) date back to the period before the World War I and are related to the initiative of the ...