• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 282/2013
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 282/2013
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów

No Thumbnail [100%x80]
View/Open
27-zalewska.pdf (126.2Kb)
Date
2013
Author
Zalewska-Turzyńska, Magdalena ORCID
Metadata
Show full item record
Abstract
This paper concentrates on identifying the problem of controlling the communication behavior of e-customers by imposing the channel or even communication scenario; analyze, and display examples of such practices. The method used is critical analysis and the area where the study was conducted – mainly Poland.
 
Opracowanie koncentruje się na zidentyfikowaniu problemu sterowania komunikacyjnymi zachowaniami e-klientów przez narzucenie kanału, sposobu a nawet scenariusza komunikacji, zanalizowanie oraz wskazanie przykładów takich praktyk. Zastosowaną metodą jest analiza krytyczna, zaś obszar, którym objęto badania to głownie Polska.
 
URI
http://hdl.handle.net/11089/10184
Collections
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 282/2013 [29]

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 

NoThumbnail