Show simple item record

dc.contributor.authorDąbrowska, Karolina
dc.contributor.editorKuźbik, Paweł
dc.contributor.editorSzymankiewicz, Maria J.
dc.date.accessioned2020-04-30T08:07:51Z
dc.date.available2020-04-30T08:07:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationDąbrowska K., Kreatywność w pracy coacha w świetle badań własnych, [w:] Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej. Wybrane zagadnienia, Kuźbik P., Szymankiewicz M. J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 49-56, doi: 10.18778/7969-450-1.06pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-450-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31864
dc.description.abstractCreativity is an integral part of the coaching process, depending on both – the coach and the person coached. The chapter broaches the issue of the creative approach towards coachee, the objective of which is to find and test the most appropriate solutions. It attempts to address the question of creativity in the coach’s job. The chapter provides definitions of coaching, presents tools utilized to stimulate creativity, and the results of the one research.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKuźbik P., Szymankiewicz M. J. (red.), Zarządzanie organizacją z perspektywy metodologicznej. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectkreatywnośćpl_PL
dc.subjectpraca coachapl_PL
dc.titleKreatywność w pracy coacha w świetle badań własnychpl_PL
dc.title.alternativeCreativity in coach’s work in the light of the author’s own researchpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number49-56pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-747-2
dc.referencesAmabile T. M., 1988, A Model of Creativity and Innovation in Organizations, „Research and Organizational Behavior”, Vol. 10.pl_PL
dc.referencesBrzeziński M., 2009, Organizacja kreatywna, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDe Bono E., 2010, Dziecko w szkole kreatywnego myślenia, Wyd. Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesDewett T., 2004, Employee Creativity and the Role of Risk, „European Journal of Innovation Management”, Vol. 7, No. 4.pl_PL
dc.referencesDietrich A., 2004, The Cognitive Neuroscience of Creativity, „Psychonomic Bulletin & Review”, No. 11.pl_PL
dc.referencesDilts R., 2006, Od Przewodnika do Inspiratora, czyli Coaching przez duże „C”, Wyd. PINLP, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDyrda B., 2000, Syndrom nieadekwatnych osiągnięć jako niepowodzenie szkolne uczniów zdolnych, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków.pl_PL
dc.referencesGriffin R. W., 2004, Podstawy zarządzania organizacjami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa, http://www.izbacoachingu.com/files/2012/11/22/ic_system_akredytacji_2211.pdf (dostęp 4.04.2014).pl_PL
dc.referencesKarwowski M., 2009, Zgłębianie kreatywności. Studia nad pomiarem poziomu i stylu twórczości, Wyd. Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKról M., 2013, Oczekiwania pracodawców wobec kreatywności pracowników, „Organizacja i Zarządzanie”, nr 1.pl_PL
dc.referencesLevitt T., 2008, Kreatywność to nie wszystko, „Harvard Business Review Polska”, nr 59, styczeń.pl_PL
dc.referencesNalaskowski A., 1994, Przeciwko edukacji sentymentalnej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków.pl_PL
dc.referencesNęcka E., 1987, Czego nie wiemy o twórczości?, „Przegląd Psychologiczny”, nr 1, styczeń.pl_PL
dc.referencesNęcka E., 2005, Psychologia twórczości, Wyd. GWP, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesSabat A., 2013, Kreowanie konkurencyjności dzięki rozwojowi branż kreatywnych w warunkach gospodarki opartej na wiedzy, [w:] A. Krzysztofek, A. Przybyłka (red.), Ekonomia, finanse, rynek pracy we współczesnym świecie, AT Wydawnictwo, Kraków.pl_PL
dc.referencesSobańska-Jędrych J., 2013, Warunki rozwijania kreatywności w nauce języków obcych, „Języki obce w szkole”, nr 4.pl_PL
dc.referencesTrompenaars F., 2010, Kultura innowacji. Kreatywność pracowników a sukces firmy, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWeinert F. E., 1991, Kreativität – Fakten und Mythen, „Psychologie heute”, nr 9.pl_PL
dc.referencesWojtczuk-Turek A., 2012, „Ciemna strona” kreatywności w organizacji – perspektywa podmiotowa i grupowa, [w:] A. Lipka, S. Waszczak (red.), Ekonomia kreatywności. Jakość kapitału ludzkiego jako stymulator wzrostu społeczno-gospodarczego, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice.pl_PL
dc.referencesZborowski J., 1986, Rozwijanie aktywności twórczej dzieci, Wyd. WSiP, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-450-1.06


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe