Wydział Zarządzania | Faculty of Management: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 461-480 z 871
-
Elastyczność małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego z udziałem środków publicznych
(2019)Głównym celem naukowym pracy jest poznanie i ocena wpływu finansowania zewnętrznego z udziałem środków publicznych na elastyczność małych, polskich przedsiębiorstw oraz opracowanie rekomendacji dla praktyki gospodarczej ... -
Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru - kluczowe obszary decyzji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Modelowanie niepewności krótkoterminowego popytu na energię elektryczną z wykorzystaniem sieci neuronowych i neuronowo-rozmytych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ... -
Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ... -
E-MARKETPLACES - TAXONOMY OF MODELS
(Wydawnictwo Uniwesytetu Gdańskiego, 2003)The deployment of B2B eMarketplaces, is enabling a more efficient and frictionless flow of information, goods, services and payments between businesses. By building liquidity and addressing inefficiencies in B2B supply ... -
The success factors of B2B e-markets
(Gdańsk University of Technology, 2003)The concept of B2B e-marketplaces has undergone fundamental transformations during recent years. The B2B e-commerce expectations have changed from euphoria to scepticism or even pessimism. According to Deloitte research ... -
CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES
(Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ... -
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
(IBRKK, 2018)The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ... -
Shopper experiences as the key to omnichannel loyalty
(IBRKK, 2018)Modern information and telecommunication technologies, in particular the In- ternet and mobile technologies, have created a new opportunity for communication with consumers in the market. In addition to communication ... -
Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji
(IBRKK, 2015)W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ... -
Zarządzanie łańcuchami skojarzeń w budowaniu marki i wizerunku miasta na przykładzie Łodzi
(2019)W niniejszej rozprawie przedstawiono rozważania na temat wizerunku miejsca rozpatrywanego w kategoriach sieci wewnętrznie powiązanych elementów, będących syntezą tego, co jest powszechnie wiadome o danym kraju, regionie ... -
Finansowanie działalności innowacyjnej indywidualnych gospodarstw rolnych województwa łódzkiego
(2019)Indywidualne gospodarstwa rolne (podobnie jak inne jednostki gospodarcze) muszą być efektywnie zarządzane. Aby zapewnić sobie przewagę konkurencyjną na rynku, muszą nie tylko sprawnie działać czy podejmować działania ... -
Logistyczne aspekty handlu elektronicznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Problematyka bezpieczeństwa w gospodarce magazynowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Ocena kondycji finansowej firmy logistycznej na przykładzie przedsiębiorstwa X
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wymagania logistyczne opakowań transportowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Etapy realizacji projektu budowy portalu do wymiany informacji handlowej na rynku palet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Lotnisko cargo – brakujący element infrastruktury logistyki i jej ekonomiki regionu łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
