Wydział Zarządzania | Faculty of Management: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 361-380 z 871
-
Współpraca producentów z dostawcami w rozwoju innowacji – wyniki badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Rozwój innowacji jest elementem wartości dostarczanej w procesach zakupów i zarządzania relacjami z dostawcami w łańcuchach dostaw przedsiębiorstw produkcyjnych. Celem artykułu jest wskazanie rodzajów innowacji będących ... -
Lodówkomaty jako innowacyjny element w łańcuchu dostaw sieci handlowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Logistyka, to dziedzina, w której wiele miejsca poświęca się na innowacje. Usprawnianie procesu dostaw oraz szukanie kanałów dystrybucji zapewniających dostępność produktów to ważne elementy budowania przewagi konkurencyjnej. ... -
Rola motywowania pracowników w zarządzaniu procesem magazynowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Zarządzanie relacjami z pracownikami to jeden z obszarów, które powinny być monitorowane i traktowane jako priorytetowe. Motywowanie pracowników w miejscu pracy to jeden z czynników decydujących o sukcesie przedsiębiorstw. ... -
Zastosowanie technologii blockchain w łańcuchach dostaw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Wyzwania technologiczne stojące przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w dynamicznym otoczeniu biznesowym, wymagają wdrażania coraz nowszych rozwiązań w zakresie cyfryzacji łańcuchów dostaw. Przejawem nowoczesnej ... -
Opcje strategiczne wejścia na rynek Europy Zachodniej polskiej agencji interaktywnej na przykładzie analizy Grupy K2
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Facebook Ads w praktyce – case study kampanii reklamowej firmy XYZ w serwisie społecznościowym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Content marketing jako nowy sposób na wzrost widoczności witryny na przykładzie firmy ŚNIEŻKA S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Droga do dobrej strategii, czyli jak sprzedać akumulator do czerwonego Forda przez Internet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Jak powstawał pierwszy polski serwis o społecznościach internetowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia sukcesu i utrzymania pozycji lidera na rynku energetycznym PGE S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia firmy świadczącej usługi marketingowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Współpraca z ambasadorem marki jako sposób promocji w branży pończoszniczej – case study marki Gatta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Szanse wejścia na rynek nowych produktów – case study Filter Service Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Automatyzacja – klucz do zwiększenia konkurencyjności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
ATLAS – prowadzenie działań promocyjnych na rynkach polskim i wschodnim
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Dashboard jako kluczowa propozycja, w zakresie narzędzi motywowania pracowników w dziale IT do efektywnego realizowania zadań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Ekspansja innowacyjnych produktów firmy Dr Irena Eris na rynki wschodnie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Marketing relacji w chińskim kontekście kulturowym na przykładzie doświadczeń polskich firm inwestujących w Chińskiej Republice Ludowej
(2020)Zdobywający popularność od lat osiemdziesiątych marketing relacji jako filozofia i zestaw praktyk wzbudził znaczne zainteresowane w zachodniej literaturze. Bliskie relacje z klientami i pozostałymi interesariuszami są ...
