Search
Now showing items 1-9 of 9
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)
Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ...
Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji
(IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment
(IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES
(Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...
Klient jako współtwórca wartości w społecznościach sieciowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia ...
E-MARKETPLACES - TAXONOMY OF MODELS
(Wydawnictwo Uniwesytetu Gdańskiego, 2003)
The deployment of B2B eMarketplaces, is enabling a more efficient and frictionless flow of information, goods, services and payments between businesses. By building liquidity and addressing inefficiencies in B2B supply ...
The success factors of B2B e-markets
(Gdańsk University of Technology, 2003)
The concept of B2B e-marketplaces has undergone fundamental transformations during recent years. The B2B e-commerce expectations have changed from euphoria to scepticism or even pessimism. According to Deloitte research ...
Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)
The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ...