• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Łaszkiewicz, Anna (2)
Subject
media społecznościowe (2)
consumer (1)Facebook (1)konsument (1)organizacja (1)participation in creation (1)social media (1)Twitter (1)value (1)wartość (1)... View MoreDate Issued2013 (1)2015 (1)Has File(s)Yes (2)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Konsument w dobie mediów społecznościowych, wyzwania i ograniczenia dla organizacji 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2015)
W artykule omówiono wyzwania i ograniczenia stojące przed organizacja- mi, w wyniku funkcjonowania marek w przestrzeni mediów społecznościowych. W tym ujęciu zaprezentowano zarówno wyzwania w obszarze komunikacji ryn- ...
Thumbnail

Klient jako współtwórca wartości w społecznościach sieciowych 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility