Show simple item record

dc.contributor.authorKistelski, Krzysztof
dc.contributor.authorPrzybyłowska, Ilona
dc.date.accessioned2015-06-15T14:54:39Z
dc.date.available2015-06-15T14:54:39Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.issn0208-600X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9754
dc.description.abstractArtykuł przedstawia społeczne wyznaczniki prowadzenia badań kwestionariuszowych w oparciu o wyniki sondaży przeprowadzonych na ten temat w ciągu ostatnich 20 lat. Na ich podstawie można stwierdzić, iż wiedza na temat badań społecznych jest zasadniczym czynnikiem wpływającym na wyniki badań kwestionariuszowych. W związku z tym badacz posługujący się tą techniką musi uwzględniać stopień jej akulturacji w danym społeczeństwie, jak również w różnych jego środowiskach.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica;13
dc.titleThe Social Contact of Questionnaire Interviewpl_PL
dc.title.alternativeSpołeczny kontekst wywiadu kwestionariuszowegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number63-71pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Łódźpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record