Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBiernacka, Michalina
dc.date.accessioned2015-06-09T07:53:29Z
dc.date.available2015-06-09T07:53:29Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9379
dc.description.abstractCelem artykułu jest zwrócenie uwagi na możliwość zastosowania ćwiczeń komunikacyjnych podczas nauczania fonetyki jpjo. Podejście komunikacyjne, nastawione na efektywne porozumiewanie się, sprzyja bowiem wykorzystywaniu technik opartych na autentycznych, prawie autentycznych bądź udających autentyczne materiałach językowych, które niesłusznie (sic!), w zakresie wymowy i percepcji, wydają się trudne do zdobycia.pl_PL
dc.description.abstractThe aim of this article is to show the possibility of using communicative exercises when teaching Polish phonetics to foreigners. The communicative approach, which is oriented toward effective communication, leads to using the techniques based on materials that are authentic, quasi-authentic or only resemble authentic language. Such materials, which include correct pronunciation and perception, are wrongly considered to be difficult to obtain.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;18
dc.subjectfonetykapl_PL
dc.subjectpodejście komunikacyjnepl_PL
dc.titleĆwiczenia komunikacyjne a nauczanie fonetyki języka polskiego jako obcegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[253]-259pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesBłażejewska M., Kalinowska K., Rembiejewska S., 2008, Metoda komunikacyjna, http://iwaszkiewicz.edu.pl/metoda_komunikacyjna.htm, [dostęp 26.10.2008].pl_PL
dc.referencesDakowska M., 2001, Psycholingwistyczne podstawy dydaktyki języków obcych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKomorowska H., 2002, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSeretny A., 2006, Metody nauczania języków obcych a nauczanie języka polskiego – zarys, [w:] Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego, red. E. Lipińska, A. Seretny, Kraków.pl_PL
dc.referencesWerbińska D., 2000, Metoda komunikacyjna – więcej blasków czy cieni?, „Języki Obce w Szkole”, nr 4.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord