Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKronenberg, Jakub
dc.date.accessioned2015-03-31T11:58:44Z
dc.date.available2015-03-31T11:58:44Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7577
dc.description.abstractFair trade constitutes a new concept in Poland. Not many consumers are aware of it a not many retailers offer fair trade products. However, one may expect that the development fair trade market in Poland will resemble a similar process in Western Europe. In this context, the article presents fair trade with a particular focus on the distribution systems of fair trade products in Western Europe and on the potential development of fair trade market in Poland. The case study of Poland includes a description of the current situation; an outlook into the future; and a discussion of potential barriers to the development of fair trade market.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;221
dc.titleRynek produktów sprawiedliwego handlu (fair trade) w Polscepl_PL
dc.title.alternativeFair Trade in Polandpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[127]-138pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord