Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMadra, Anna
dc.date.accessioned2015-02-10T15:09:21Z
dc.date.available2015-02-10T15:09:21Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.issn2353-5601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/6644
dc.description.abstractRozwój instytucji parabankowych w dzisiejszych czasach staje sie coraz bardziej konkurencyjnym obszarem działalnosci na rynku usług finansowych. Instytucje parabankowe w coraz wiekszym stopniu zrzeszaja coraz to wieksze grupy klientów. Niniejsze opracowanie ma na celu zaprezentowanie profilu klienta korzystajacego z usług instytucji parabankowych. Wykorzystujac wyniki badania Komisji Nadzoru Finansowego zleconego firmie TNS Pentor, a tak e wyniki badania ankietowego przeprowadzonego przez autorke, okre- slono cechy społeczenstwa, które w głównej mierze maja wpływ na wybór instytucji swiadczacej usługi po yczkowo-depozytowe.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Ekonomiczno Socjologiczny Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectparabankipl_PL
dc.subjectSKOKIpl_PL
dc.subjectinstytucja finansowapl_PL
dc.subjectpożyczkapl_PL
dc.titleProfil klienta korzystającegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number109-122pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAbsolwentka studiów magisterskich, Finanse i Rachunkowoscpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska