Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-08-24T11:08:50Z
dc.date.available2023-08-24T11:08:50Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationNowacki, M. (2007). Analiza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynku. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – razem czy oddzielnie? (s. 95-113). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-5-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47787
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - razem czy oddzielnie?, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2009;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleAnaliza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynkupl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number95-113pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego w Poznaniupl_PL
dc.referencesCroft T., 1994, What price access? Visitor impact on heritage in trust, [w:] Cultural tourism, pod red. J. M. Fladmark, Donhead Publishing, London.pl_PL
dc.referencesDziedzic T., 2005, Badania ankietowe profilu społecznego turystów odwiedzających Polskę (miasta i atrakcje turystyczne). Raport z badań, Instytut Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFyall A., Garrod B., 1998, Heritage tourism: at what price?, Managing Leisure, 3.pl_PL
dc.referencesGarrod B., Fyall A., 2000, Managing heritage tourism, Annals of Tourism Research, 27 (3).pl_PL
dc.referencesHewison R., 1987, The heritage iIndustry. Britain in a climate of decline, A Methuen Paperback, London.pl_PL
dc.referencesKiciński A., 2001, Muzea - instrumenty ekspozycji czy świątynie?, Muzealnictwo, nr 43.pl_PL
dc.referencesKotler N., Kotler P., 1998, Museum strategy and marketing. Designing missions. Building audiences. Generating revenue and resources, Jossey-Bass Publishers, San Francisco.pl_PL
dc.referencesKotler N., Kotler P., 2001, Can museum be all things to all people?: Missions, goals, and marketing's role. Museum Management and Curatorship, 18(3). Jossey-Bass Publishers, San Francisco.pl_PL
dc.referencesLeask A., Fyall A., Garrod B., 2002, Heritage visitor attracions: managing revenue in the new millenium, International Journal of Heritage Studies, 8 (3). to engage Generation Y in the UK attractions sector’, Current Issues in Tourism, vol. 16, no. 1, pp. 17-46.pl_PL
dc.referencesNowacki M., 2001, Analiza jakości produktu atrakcji turystycznych na przykładzie muzeów i innych obiektów dziedzictwa zachodniej Polski, Muzealnictwo, nr 43.pl_PL
dc.referencesRichards G., 2001, Cultural attractions and European tourism, CABI Publishing, Wallingford.pl_PL
dc.referencesRoczniki statystyczne 1989–2005, Główny Urząd Statystyczny, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŚwiecimski J., 1996, Muzea i wystawy muzealne. Przekształcenia wystaw muzealnych dawnej daty, t. 3, Wyd. Naukowe PWN, Polska Akademia Nauk - Oddział w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesUrry, J. (1990). The tourist gaze. Leisure and travel in contemporary societies. Sage Publications, London, Newbury Park, New Delhi.pl_PL
dc.referencesUstawa z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach, Dz U z dn. 20 stycznia 1997 r., nr 5, poz. 24.pl_PL
dc.referencesWykaz muzeów w Polsce, 2005, Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, Warszawa (http://ww.kobidz.pl).pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe