Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻak, Olga
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.contributor.editorMokras-Grabowska, Justyna
dc.date.accessioned2023-07-27T06:04:53Z
dc.date.available2023-07-27T06:04:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationŻak, O. (2016). Sezonowość ruchu turystycznego (na przykładzie Wadowic). W: J. Latosińska, J. Mokras-Grabowska (red.), Kultura i turystyka – sacrum i profanum (s. 153–164). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-74-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47673
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – sacrum i profanum, red. J. Latosińska, J. Mokras-Grabowska, ROTWŁ, Łódź 2016;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSezonowość ruchu turystycznego (na przykładzie Wadowic)pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number153–164pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Krakowiepl_PL
dc.referencesALTKORN J., 1994, Marketing w turystyce, Państwowe Wyd. Naukowe, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesBUTLER R.W., 2001, Seasonality in Tourism: Issues and Implications, [w:] T. Baum, S. Lundtorp (eds.), Seasonality in Tourism, Elsevier Science, Oxford.pl_PL
dc.referencesGAWORECKI W.W., 2007, Turystyka, PWE, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesJEDLIŃSKA M., SZUBERT-ZARZECZNA U., 1992, Gospodarka turystyczna, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referencesKILIAŃCZYK-ZIĘBA J. (red), 2002, Jan Paweł II. Autobiografia, Wyd. Literackie, Kraków.pl_PL
dc.referencesKUREK W. (red.), 2007, Turystyka, Wyd. PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŁAZAREK R., 1999, Ekonomika turystyki, Wybrane zagadnienia, WSE w Warszawie, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMARCINIAK S. (red.), 1998, Makro- i mikroekonomia. Podstawowe problemy, Państwowe Wyd. Naukowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMICHALAK J., WARZOCHA Z., 2007, Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, 466, „Ekonomiczne Problemy Turystyki”, 9.pl_PL
dc.referencesMYNARSKI S., 1980, Analiza rynku, Państwowe Wyd. Naukowe, wyd. II, Warszawa 1980.pl_PL
dc.referencesPANASIUK A. (red.), 2007, Ekonomika turystyki i rekreacji, Wyd. PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJACKOWSKI A., SOŁJAN I, MRÓZ F., 2009, Geografia pielgrzymek Jana Pawła II, „Peregrinus Cracoviensis”, 20, s. 20–21.pl_PL
dc.referencesŻAK O., 2016, Ocena kształtowania się ruchu religijno-pielgrzymkowego w Wadowicach, [w:] A. Niemczyk (red.), Turystyka wobec wyzwań XXI wieku, PWSZ, Nowy Sącz.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe