Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWalas, Bartłomiej
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.date.accessioned2023-07-24T06:52:48Z
dc.date.available2023-07-24T06:52:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationWalas, B. (2013). Rola logo miejsca docelowego w komunikacji marketingowej w świetle badań. W: B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk (red.), Kultura i turystyka – miejsca spotkań (s. 47–65). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-17-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47565
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – miejsca spotkań, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk, ROTWŁ, Łódź 2013;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleRola logo miejsca docelowego w komunikacji marketingowej w świetle badańpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number47–65pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, Sucha Beskidzkapl_PL
dc.referencesALTKORN J., 1999, Strategia marki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBORUC M.A., 2005, Marka dla Polski. Poparcie dla turystyki, [w:] J. Walasek (red), Promocja kreowanie turystycznego wizerunku Polski, POT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDUDKIEWICZ D., 2005, Marka jako element konkurencyjności produktu turystycznego, [w:] K. Pieńkoś (red.), Konkurencyjność polskiego produktu turystycznego, WSE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesFLOREK M., 2013, Podstawy marketingu terytorialnego, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2005, Produkt turystyczny, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKALL J., 2001, Silna marka, Istota i kreowanie, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKARP B., 2013, Rozpoznawalność sloganów krajów, regionów i miast, praca magisterska w WSTiE, Sucha Beskidzka.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., WALAS B., 2010, Promocja i informacja w turystyce, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesURBANEK G., 2002, Zarządzanie marką, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSCHMITT B., SIMONSON A., 1999, Estetyka w marketingu-Strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2002, Turystyczne logo, „Turystyka i Hotelarstwo”, 1, Wyd. WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.referencesWALAS B. (red.), 2011, Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2012–2020, POT, Warszawa.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe