Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMakowska-Iskierka, Marzena
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.date.accessioned2023-07-19T05:18:32Z
dc.date.available2023-07-19T05:18:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationMakowska-Iskierka, M. (2013). Centra handlowe nowymi turystyczno-kulturalno-rekreacyjnymi atrakcjami Łodzi. W: B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk (red.), Kultura i turystyka – miejsca spotkań (s. 301–322). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-17-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47553
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – miejsca spotkań, red. B. Krakowiak, A. Stasiak, B. Włodarczyk, ROTWŁ, Łódź 2013;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleCentra handlowe nowymi turystyczno-kulturalno-rekreacyjnymi atrakcjami Łodzipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number301–322pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesBUDZISZEWSKI B., 2011, Nowe Centrum Łodzi jako potencjalna przestrzeń turystyczna miasta, praca magisterska w IGMiT UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesCRAWFORD M., 1992, The world in a shopping mall, [w:] Variations on a Theme Park: Scenes from the New American City, Wyd. Hill and Wang, New York.pl_PL
dc.referencesJAGIEŁŁO M., 2007, Sezam cudów z demoludów: 35 lat Centralu, „Gazeta Wyborcza”, Łódź z 28.08. 2007 r.pl_PL
dc.referencesKALINOWSKA B., 2008, Czekamy na centra handlowe piątej generacji, „Rzeczpospolita” – Ekonomia z 18.02.2008 r.pl_PL
dc.referencesKOSTECKA J., 2007, Kompleks Manufaktura – nowa przestrzeń turystyczno-rekreacyjna Łodzi, praca magisterska w IGMiT UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesKUREK W. (red.), 2007, Turystyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLACIBOROWSKA A., 2012, Oferta rekreacyjno-rozrywkowa Centrum Handlowego Port Łódź, praca licencjacka w IGMiT UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesMAKOWSKI G., 2003, Świątynia konsumpcji – geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego, Wyd. Trio, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRITZER G., 2001, Magiczny świat konsumpcji, Muza S.A., Warszawa.pl_PL
dc.referencesRUTA A., 2011, Port Łódź jako nowe centrum handlowo-kulturalno-rozrywkowe Łodzi, praca magisterska w IGMiT UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesSŁAWIŃSKA M., 2008, Kompendium wiedzy o handlu, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSłownik wyrazów obcych, 1980, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesUZARSKI M., 2012, Ocena oferty rozrywkowo-rekreacyjnej Galerii Łódzkiej w opinii klientów, praca licencjacka w IGMiT UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesWIĘCŁAW J., 2003, Hipermarkety jako nowy element w strukturze przestrzennej miast Polski na przykładzie Krakowa, [w:] Z. Górka, J. Więcław (red.), 2003, Informator Polskiego Towarzystwa Geograficznego Oddział w Krakowie za okres 1999/2000–2001/02, Badania i podróże naukowe krakowskich geografów, tom 1, PTG, Kraków, s. 148–156.pl_PL
dc.referencesWILK W., 2003, Między zakupami a rozrywką – nowe znaczenie centrum handlowego, Prace i Studia Geograficzne, tom 32, Wydawnictwo UW, Warszawa, s. 205–224.pl_PL
dc.referencesWŁODARCZYK B. (red.), 2012, Ruch turystyczny w Łodzi i województwie łódzkim w 2011 roku, ROT WŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesWRZESIŃSKA J., 2008, Rozwój wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce, Zeszyty Naukowe SGGW – Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 72, Warszawa, s. 161–170.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe