Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZiółkowski, Romuald
dc.contributor.authorChocian, Grzegorz
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2023-07-13T12:36:52Z
dc.date.available2023-07-13T12:36:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZiółkowski, R., Chocian, G. (2011). Walory kulturowe jako motyw kreowanie marki turystycznej obszarów przyrodniczych. W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska (red.), Kultura i turystyka – wspólna droga (s. 61–73). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐610‐01‐05‐8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47515
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólna droga, red. B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska, ROTWŁ, Łódź 2011;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWalory kulturowe jako motyw kreowanie marki turystycznej obszarów przyrodniczychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number61–73pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Białostocka, Katedra Turystyki i Rekreacjipl_PL
dc.contributor.authorAffiliationEKOTON sp. z o.o.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2005, Produkt turystyczny, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKIRYLUK H., 2005, Formy turystyki na obszarach przyrodniczo cennych, [w:] B. Poskrobko (red.), Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych, WSE, Białystok, s. 86–99.pl_PL
dc.referencesMARCISZEWSKA B., 2010, Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń, Wyd. C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPotencjał turystyczny Polski Wschodniej – badanie poprzedzające tworzenie kampanii reklamowej – raport z badania jakościowego, 2009, Dom Badawczy „Maison”, Warszawa.pl_PL
dc.referencesProgram budowy małej infrastruktury turystycznej na obszarze LGD Puszcza Knyszyńska, 2010, Ekoton sp. z o.o., Białystok.pl_PL
dc.referencesProgram rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego w latach 2010–2015. Część pierwsza – analityczna, 2009a, Business Mobility International, Białystok.pl_PL
dc.referencesProgram rozwoju turystyki i zagospodarowania turystycznego województwa podlaskiego w latach 2010–2015. Część druga – strategiczna, 2009b, Business Mobility International, Białystok.pl_PL
dc.referencesStrategia kreacji marki i produktów turystycznych Puszczy Knyszyńskiej na lata 2010–2015, 2011, Ekoton s.c., Białystok.pl_PL
dc.referencesURBANEK G., 2002, Zarządzanie marką, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesZIÓŁKOWSKI R., 2010, Charakterystyka aktywności turystycznej na obszarach o dominujących walorach przyrodniczych, Acta Scientarium Polonorum Oeconomia, nr 9 (4).pl_PL
dc.referencesZIÓŁKOWSKI R., 2011, Zarządzanie ruchem turystycznym na obszarach chronionych na przykładzie Puszczy Knyszyńskiej, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki”, z. 17.pl_PL
dc.referencesZIÓŁKOWSKI R., JALINIK M., 2009, Obszary chronione produktem turystycznym, [w:] M. Jalinik (red.), Konkurencyjność produktów turystycznych, Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe