Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKruczek, Zygmunt
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2023-07-13T12:23:20Z
dc.date.available2023-07-13T12:23:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationKruczek, Z. (2011). Szlak oscypkowy w Małopolsce. Droga od pomysłu do produktu turystycznego. W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska (red.), Kultura i turystyka – wspólna droga (s. 101–112). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐610‐01‐05‐8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47512
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólna droga, red. B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska, ROTWŁ, Łódź 2011;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSzlak oscypkowy w Małopolsce. Droga od pomysłu do produktu turystycznegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number101–112pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego, Kraków, Zakład Geografii Turystykipl_PL
dc.referencesGOSPODARCZYK D., 2010, Szlak oscypkowy – droga do produktu, praca magisterska, promotor Z. Kruczek, AWF Kraków.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2005, Produkt turystyczny. PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., 2005, Polska. Geografia atrakcji turystycznych, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesKRUCZEK Z., 2007, Szlaki przemysłowe produktami turystyki specjalistycznej, „Zeszyty Naukowo- Techniczne SIiTKRP”, nr 74 (z. 125): Zabytki Transportu – Potencjał Kulturowy i Turystyczny, Kraków.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen, potencjał, perspektywy, Wydawnictwo GWSHM Millenium, Gniezno.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2010, Regionalne szlaki tematyczne. Idea, potencjał, organizacja, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2006, Produkt turystyczny – szlak, „Turystyka i Hotelarstwo”, nr 10, s. 9–40.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2007, Szlaki turystyczne – zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny?, [w:] Szlaki turystyczne, a przestrzeń turystyczna – materiały z konferencji, P. Kuleczka (red.), Wyd. Zarząd Główny PTTK, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSTYPEREK J., 2002, Linearne systemy penetracji rekreacyjnej, Wyd. Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań.pl_PL
dc.referencesSzlak oscypkowy, 2008, Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury, Zakopane, s. 16–17.pl_PL
dc.referencesSzlaki turystyczne jako specyficzny rodzaj produktu turystycznego, 2006, Materiały z seminarium nt. „Droga szlaku lokalnego do produktu turystycznego” Z. Kruczek (red.), Małopolska Organizacja Turystyczna, Zawoja.pl_PL
dc.contributor.authorEmailzygmunt.kruczek@awf.krakow.plpl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe