Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorHajduga, Adam
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2023-07-13T12:04:34Z
dc.date.available2023-07-13T12:04:34Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationHajduga, A. (2011). Skuteczna promocja sieciowego produktu turystycznego na przykładzie wydarzenia marketingowego Industriada – Święto Szlaku Zabytków Techniki. W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska (red.), Kultura i turystyka – wspólna droga (s. 131–150). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐610‐01‐05‐8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47510
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólna droga, red. B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska, ROTWŁ, Łódź 2011;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSkuteczna promocja sieciowego produktu turystycznego na przykładzie wydarzenia marketingowego Industriada – Święto Szlaku Zabytków Technikipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number131–150pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationGórnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Katowice, Instytut Nauk Społecznychpl_PL
dc.referencesBadanie panelowe kampanii Industriada 2011. Raport z badań. N=500 dla każdej fali badania. Dom mediowy U2 Media Warszawa. Dokument wewnętrzny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.pl_PL
dc.referencesBASSA A., 2010, Jak wykorzystać unikalne cechy regionu i przyciągnąć turystów, „Brief”, nr 134/12.pl_PL
dc.referencesBRINK VAN DEN A., 2009, ExtraSchicht – Noc z dziedzictwem przemysłowym, [w:] Wykorzystanie potencjału dziedzictwa przemysłowego dla promocji turystycznej gmin i regionów, T. Burzyński, A. Staszewska-Ludwiczak (red.), Urząd Miejski w Zabrzu, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Śląska Organizacja Turystyczna, Katowice–Zabrze.pl_PL
dc.referencesDUCZKOWSKA-PIASECKA M., 2006, Istota i znaczenie marketingu terytorialnego w podnoszeniu konkurencyjności regionu [w:] Turystyka i rekreacja jako czynnik podnoszenia atrakcyjności i konkurencyjności regionu, D. Dudkiewicz, F. Midura, E. Wysocka (red.), „Almamer” Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa.pl_PL
dc.referencesEKIERT K., 2004, Ewaluacja w administracji publicznej. Funkcje, standardy i warunki stosowania, Rządowe Centrum Studiów Strategicznych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesIndustriada 2010 – badania sondażowe (N = 559) w ramach badań statutowych Samodzielnego Zakładu Turystyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, kierownictwo projektu ŻABIŃSKA T., maszynopis w posiadaniu autora artykułu, Katowice.pl_PL
dc.referencesIndustriada 2011 w opinii uczestników wydarzenia, raport z badań ARC Rynek i Opinia. Badanie sondażowe (N= 609) wykonane na zlecenie Śląskiej Organizacji Turystycznej, Katowice.pl_PL
dc.referencesIndustrialne podróże Szlakiem Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, 2010, „Wiadomości Turystyczne”, nr 20, 16–31 października.pl_PL
dc.referencesJUNGHARDT R., 1993, ABC promocji gmin, miast i regionów, Fundacja im. Friedricha Eberta, Biuro na Śląsku, Gliwice.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2005, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKOZAK M. W., 2010, Turystyka: niewykorzystana szansa rozwojowa regionów?, „Studia Regionalne i Lokalne”, nr 4 (42).pl_PL
dc.referencesLYNCH K., 1960, The Image of the City, The MIT Press.pl_PL
dc.referencesMIDDLETON V.T.C., 1996, Marketing w turystyce, Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMIKOS VON ROHRSCHEIDT A., 2010, Regionalne szlaki tematyczne. Idea, potencjał, organizacja, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesNEVO D., 1997, Konceptualizacja ewaluacji edukacyjnej. Analityczny przegląd literatury, [w:] Ewaluacja w edukacji, L. Korporowicz (red.), Oficyna Wydawnicza, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNIEĆKO D., 2010, Jest sześć nowych miejsc na szlaku. „Dziennik Zachodni”, 5 listopada.pl_PL
dc.referencesORŁOWSKI B., 2008, Fenomen turystyki industrialnej, „Region – Polityka – Promocja”, nr 6.pl_PL
dc.referencesPROSZOWSKA-SALA A., FLOREK M., 2010, Promocja miasta. Nowa perspektywa, Ströer Polska sp. z o. o., Warszawa.pl_PL
dc.referencesWICKS B., FESENMAIER D., 1995, Market Potential for Special Events. A Midwestern Case Study, „Festival Management & Event Tourism”, 3 (1).pl_PL
dc.referencesZaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego. Raport pokampanijny 2010. Dane Press Service zamieszczone w raporcie. Dokument wewnętrzny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe