Show simple item record

dc.contributor.authorChojnacka, Małgorzata
dc.contributor.authorPaluch, Monika
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.contributor.editorLatosińska, Jolanta
dc.date.accessioned2023-07-12T08:53:16Z
dc.date.available2023-07-12T08:53:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationChojnacka, M., Paluch, M. (2011). Szlak Turystyczny „Łódź Bajkowa” – wyzwania i bariery. W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska (red.), Kultura i turystyka – wspólna droga (s. 233–243). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐610‐01‐05‐8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47504
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - wspólna droga, red. B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska, ROTWŁ, Łódź 2011;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSzlak Turystyczny „Łódź Bajkowa” – wyzwania i barierypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number233–243pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUrząd Miasta Łodzi, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUrząd Miasta Łodzi, Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2002, Produkt turystyczny albo jak organizować poznawanie świata. Podręcznik, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, ss. 144.pl_PL
dc.referencesKRONENBERG M., WAWRZYNIAK M., JONAS A., 2010, Przewodnik po filmowej Łodzi, Centrum Inicjatyw na rzecz Rozwoju „Regio”, Łódź, ss. 192.pl_PL
dc.referencesMARKOWSKI T. (red.), 2002, Marketing terytorialny, PAN, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, „Studia”, t. CXII, ss. 200.pl_PL
dc.referencesSZROMNIK A., Marketing terytorialny. Miasto i region, Wolters Kluwer Polska, ss. 121.pl_PL
dc.referencesWniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007–2013 oś priorytetowa III: gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość marketing i promocja produktów i „marek” regionalnych i lokalnych, 2010, Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi, Łódź, ss. 7.pl_PL
dc.referencesSTANOWICKA-TRACZYK A., 2008, Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz–Olsztyn.pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe