Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJaremen, Daria Elżbieta
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-06-05T04:56:42Z
dc.date.available2023-06-05T04:56:42Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationJaremen, D.E. (2002). Problemy kształtowania kultury organizacyjnej zorientowanej na wysoką jakość usług na przykładzie wybranych zakładów hotelarskich. Turystyka i Hotelarstwo, 2, 57-70.pl_PL
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47184
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleProblemy kształtowania kultury organizacyjnej zorientowanej na wysoką jakość usług na przykładzie wybranych zakładów hotelarskichpl_PL
dc.title.alternativeProblems of creating organizational culture oriented towards the high quality of services on the basis of chosen hotelspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number57-70pl_PL
dc.referencesArmstrong M., 2000,, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesInternational Encyclopedia of Social Sciences, 1968, D.L. Sills (red.), McMillan, New York.pl_PL
dc.referencesJaremen D.E., 2000, Kultura organizacyjna hoteli województwa dolnośląskiego a zarządzanie jakością usług hotelarskich, Prace Naukowe AE, 878, Wyd. AE, Wrocław.ądzania jakością usług hotelarskich, Studia Turystyczne, 1.pl_PL
dc.referencesŁucewicz J., 1997, Kultura organizacyjna a zarządzanie kadrami, Prace Naukowe, 754, Wyd. AE, Wrocław.pl_PL
dc.referencesŁucewicz J., 1999, Organizacyjne zachowania człowieka, Monografie i Opracowania, 128, Prace Naukowe, 806, Wyd. AE, Wrocław.pl_PL
dc.referencesNizard G., 1998, Metamorfozy przedsiębiorstwa. Zarządzanie w zmiennym otoczeniu organizacji, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSchein E.H., 1985, Organizational Culture and Leadership. A Dynamic View, Jossey-Bass Publishes, San Francisco.pl_PL
dc.referencesSikorski C., 1990, Kultura organizacyjna w instytucji, Wyd. UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesSikorski C., 1995, Profesjonalizm. Filozofia zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSikorski C., 1999, Zachowania ludzi w organizacji, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.relation.volume2pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe