Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrochala, Beata
dc.date.accessioned2023-05-10T09:18:58Z
dc.date.available2023-05-10T09:18:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2451-1617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47013
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesStudia Medioznawcze;1
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.titleEwa Bulisz, Gatunkowe ukształtowanie współczesnej prasy kobiecej Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2022, ss. 316, ISBN 978-83-227-9646-7 [recenzja]pl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number118-121pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesBalbus, S. (2000). „Zagłada gatunków”. W W. Bolecki & I. Opacki (Red.), Genologia dzisiaj (s. 19–32). Warszawa: Instytut Badań Literackich.pl_PL
dc.referencesBalcerzan, E. (1999). W stronę genologii multimedialnej. Teksty Drugie, 6(59), 7–24.pl_PL
dc.referencesFras, J. (2012). Podstawy identyfi kacji i typologii wypowiedzi w mediach masowych. W E. Kulczycki & M. Wendland (Red.), Komunikologia. Teoria i praktyka komunikacji (s. 13–29). Poznań: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofi i UAM.pl_PL
dc.referencesLutostański, B. (2019). Prolegomena do genologii transmedialnej. Tekstualia, 3(58), 3–20. doi: 10.5604/ 01.3001.0013.6420pl_PL
dc.referencesPolskie Badania Czytelnictwa; luty 2022 – styczeń 2023; CPW; grupa celowa: osoby w wieku 15–75 lat, N=23 546, realizacja: Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna. (b.d.). Pobrane 6 marca 2023 z https://www.pbc.pl/czytelnictwopl_PL
dc.referencesWitosz, B. (2005). Genologia lingwistyczna. Zarys problematyki. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.referencesWojtak, M. (2019). Wprowadzenie do genologii. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.pl_PL
dc.referencesWolny-Zmorzyński, K., & Kozieł, A. (2013). Genologia dziennikarska. Studia Medioznawcze, 3(54), 23–34.pl_PL
dc.identifier.doi10.33077/uw.24511617.sm.2023.1.734
dc.relation.volume24pl_PL
dc.disciplinenauki o komunikacji społecznej i mediachpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe