Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJawor-Joniewicz, Anna
dc.contributor.editorUrbaniak, Bogusława
dc.date.accessioned2022-09-09T08:53:24Z
dc.date.available2022-09-09T08:53:24Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationJawor-Joniewicz A., Kulturowe uwarunkowania skuteczności systemów motywacyjnych, [w:] Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, Urbaniak B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 177-190, https://doi.org/10.18778/7525-546-1.12pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-546-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/43130
dc.description.abstractAdvocated complexity of solutions implemented at organisations assumes that in order to be effective, new strategies, structures and organisational cultures must be closely interrelated and mutually impact each other. HRM strategy and motivating — one of the key (in terms of organisation’s effectiveness) HRM functions, cannot remain isolated from internal factors that impact operations of the organisation. Major role is played by organisational culture which brings together its goals as well as employee needs. The article presents results of an analysis of links between motivational systems and organisational culture in 50 organisations operating on the Polish market.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofUrbaniak B. (red.), Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectorganisational culturepl_PL
dc.subjectcorporate valuespl_PL
dc.subjectmotivational systemspl_PL
dc.subjectmotivational toolspl_PL
dc.subjectkultura organizacjipl_PL
dc.subjectwartości firmowepl_PL
dc.subjectsystemy motywacyjnepl_PL
dc.subjectnarzędzia motywowaniapl_PL
dc.titleKulturowe uwarunkowania skuteczności systemów motywacyjnychpl_PL
dc.title.alternativeCultural Conditions of Motivational Systems Efficiencypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number177-190pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationZakład Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Instytut Pacy i Spraw Socjalnych w Warszawiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-773-9
dc.referencesBeer M., High Commitment, High Performance. How to Build a Resilient Organization for Sustained Advantage, Jossey-Bass, San Francisco 2009.pl_PL
dc.referencesConger J.A., Lawler E., Individual director evaluations. The next step in boardroom effectiveness, “Ivey Business Journal” 5–7/2002.pl_PL
dc.referencesDrucker P., Społeczeństwo pokapitalistyczne, PWN, Warszawa 1999.pl_PL
dc.referencesEricksen J., Deyr L., Toward a Strategic Human Resource Management Model of High Reliability Organization Performance, CAHRS Working Papers, Cornell University, Working Paper 4–2/2004.pl_PL
dc.referencesMintzberg H., Lampel J., Quinn J.B., Ghoshal S., The Strategy Process. Concepts — Contexts — Ceses, Pearson Education Limited 2003.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-546-1.12
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe