Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJóźwiak, Jolanta
dc.date.accessioned2014-04-01T00:15:13Z
dc.date.available2014-04-01T00:15:13Z
dc.date.issued2014-04-01
dc.identifier.issn1731-8025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/4054
dc.description.abstractThe aim of the paper is to present how the part of the structure of the name can create a picture of a potential client. The Polish and Russian names of charge cards were analyzed and various groups of these names were discussed, for example: the most traditional/standard names of credit and debit cards as well as preferential cards, cards addressed to women, young people and specific, so called, social cards. The similarities and differences of the economic systems of both countries were also taken into consideration.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica;9
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectnames of charge cardspl_PL
dc.subjectnominationpl_PL
dc.subjectbusiness communicationpl_PL
dc.subjectPolish-Russian comparisonpl_PL
dc.titleWIZERUNEK W NAZWIE (NA MATERIALE NAZW POLSKICH I ROSYJSKICH KART PŁATNICZYCH)pl_PL
dc.title.alternativeTHE CONCEPT OF A POTENTIAL CUSTOMER AS SUGGESTED BY POLISH AND RUSSIAN NAMES OF CHARGE CARDSpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number27-34pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz (Polska)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska