Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKosch, Natalie
dc.date.accessioned2021-08-09T14:53:19Z
dc.date.available2021-08-09T14:53:19Z
dc.date.issued2019-12-20
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/38525
dc.description.abstractThe article is based on the results of an anonymous online survey conducted in an international group of learners of Polish as a foreign/second language. It illustrates if and which electronic learning platforms learners currently use to learn Polish grammar, vocabulary, spelling and pronunciation andhow Polish language teacher plays an important role in using the Internet in the process of learning.en
dc.description.abstractArtykuł powstał na podstawie wyników anonimowej ankiety internetowej przeprowadzonej w międzynarodowej grupie uczących się języka polskiego jako obcego/odziedziczonego. Pokazuje, czy i jakich zasobów elektronicznych uczący się używają do nauki gramatyki, słownictwa, ortografii i wymowy. Definiuje rolę, jaką pełni lektor języka polskiego przy strategii uczenia się przez Internet.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemcówpl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectPolish as a foreign languageen
dc.subjectPolish language as second languageen
dc.subjectlearning strategiesen
dc.subjectinterneten
dc.subjectgeneration Zen
dc.subjectdigital nativeen
dc.subjectrole of the Polish teacheren
dc.subjectmobile applicationsen
dc.subjectjęzyk polski jako obcypl
dc.subjectjęzyk polski jako odziedziczonypl
dc.subjectinternetpl
dc.subjectgeneracja Zpl
dc.subjecttubylec internetowypl
dc.subjectaplikacje internetowepl
dc.subjectstrategie uczenia siępl
dc.titleJaką rolę odgrywają zasoby elektroniczne w nauce języka polskiego jako obcego/odziedziczonego? Wyniki badań ankietowychpl
dc.title.alternativeWhat role do electronic resources play in learning Polish as a foreign/second language? The results of a surveyen
dc.typeArticle
dc.page.number171-182
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawapl
dc.identifier.eissn2449-6839
dc.referencesBenson P., 2001, Teaching and Researching Autonomy in Language Learning, Londyn.pl
dc.referencesChamlot A., O´Malley J., 1994, The CALLA Handbook. Implementing the Cognitive Academic Language Learning Approach, Harlow.pl
dc.referencesGruza D., Pabiańczyk A., 2016, Język polski 2.0 – zastosowanie nowoczesnych technologii w nauczaniu języka polskiego, [online] http://www.efundacja.org/j281zyk-polski-20.html [14.06.2018].pl
dc.referencesKleppin K., Spänkuch E., 2014, Fremdsprachenlerner beraten / coachen – Was hat das mit Lehren zu tun? Ein Reflexionsangebot, [online] https://periodicals.narr.de/index.php/flul/article/download/2171/2072 [14.06.2018].pl
dc.referencesLegutke M., Thomas H., 1991, Process and Experience in the Language Classroom, Londyn.pl
dc.referencesLipińsk E., 2017, Nie ma róży bez kolców. Ćwiczenia ortograficzne dla cudzoziemców. Poziom średniozaawansowany. Poziom B1–B2, Kraków.pl
dc.referencesMaciaszczyk S., 2009, Zajęcia e-learningowe, w: Skuteczna nauka języka obcego. Struktura i przebieg zajęć językowych, Warszawa.pl
dc.referencesMarzano R., 2012, Sztuka i teoria skutecznego nauczania, Warszawa.pl
dc.referencesStempek I., Stelmach A., Szymkiewicz S., 2011, Polski. Krok po kroku, Kraków.pl
dc.contributor.authorEmailnataliekosch@hotmail.com
dc.identifier.doi10.18778/0860-6587.26.11
dc.relation.volume26


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0