dc.contributor.author | Leek, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T05:48:22Z | |
dc.date.available | 2021-05-21T05:48:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/35562 | |
dc.description | Celem projektu jest określenie funkcji uczenia się w warunkach mobilności międzynarodowej z wykorzystaniem ICT.
Partnerzy: University of Lodz, University of Versailles St-Quentin-en-Yveline, Eötvös Loránd University, University of Porto, University of Marburg, Erasmus Student Network, European University Foundation. Projekt realizowany w latach 2019-2022. Strona projektu: www.hlitl-project-eu.uvsq.fr | pl_PL |
dc.description.abstract | Celem projektu jest określenie funkcji uczenia się w warunkach mobilności międzynarodowej z wykorzystaniem ICT. Partnerzy: University of Lodz, University of Versailles St-Quentin-en-Yveline, Eötvös Loránd University, University of Porto, University of Marburg, Erasmus Student Network, European University Foundation. Projekt realizowany w latach 2019-2022. Strona projektu: www.hlitl-project-eu.uvsq.fr | |
dc.description.sponsorship | 2019-1-FR01-KA203-062506 Komisja Europejska, Erasmus+ | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.subject | mobility | pl_PL |
dc.subject | learning | pl_PL |
dc.subject | ICT in education | pl_PL |
dc.title | How Long Is Too Long (HLITL), 2019-1-FR01-KA203-062506, Komisja Europejska, Erasmus+ (dataset) | pl_PL |
dc.type | Dataset | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Zakład Teorii Kształcenia i Wychowania | pl_PL |
dc.rights.license | Uznanie Autorstwa-Użycie Niekomercyjne 4.0 | |
dc.discipline | pedagogika | pl_PL |