Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLeek, Joanna
dc.date.accessioned2021-05-21T05:48:22Z
dc.date.available2021-05-21T05:48:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/35562
dc.descriptionCelem projektu jest określenie funkcji uczenia się w warunkach mobilności międzynarodowej z wykorzystaniem ICT. Partnerzy: University of Lodz, University of Versailles St-Quentin-en-Yveline, Eötvös Loránd University, University of Porto, University of Marburg, Erasmus Student Network, European University Foundation. Projekt realizowany w latach 2019-2022. Strona projektu: www.hlitl-project-eu.uvsq.frpl_PL
dc.description.abstractCelem projektu jest określenie funkcji uczenia się w warunkach mobilności międzynarodowej z wykorzystaniem ICT. Partnerzy: University of Lodz, University of Versailles St-Quentin-en-Yveline, Eötvös Loránd University, University of Porto, University of Marburg, Erasmus Student Network, European University Foundation. Projekt realizowany w latach 2019-2022. Strona projektu: www.hlitl-project-eu.uvsq.fr
dc.description.sponsorship2019-1-FR01-KA203-062506 Komisja Europejska, Erasmus+pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjectmobilitypl_PL
dc.subjectlearningpl_PL
dc.subjectICT in educationpl_PL
dc.titleHow Long Is Too Long (HLITL), 2019-1-FR01-KA203-062506, Komisja Europejska, Erasmus+ (dataset)pl_PL
dc.typeDatasetpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Zakład Teorii Kształcenia i Wychowaniapl_PL
dc.rights.licenseUznanie Autorstwa-Użycie Niekomercyjne 4.0
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

  • Dane badawcze | Research Data [3]
    Dane badawcze zebrane w ramach projektów realizowanych na Wydziale Nauk o Wychowaniu | Research data collected as part of projects carried out at the Faculty of Educational Sciences

Pokaż uproszczony rekord