Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzymanek, Zofia
dc.date.accessioned2014-02-15T19:47:36Z
dc.date.available2014-02-15T19:47:36Z
dc.date.issued2010-06
dc.identifier.citationZofia Szymanek, Podmiotowe i społeczne uwarunkowania edukacji seniorów, [w:] D. Kałuża, P. Szukalski (red.), Jakość życia seniorów w XXI wieku. Ku aktywności, Uniwersytet Łódzki, 163-173pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-62378-09-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/3528
dc.description.abstractEdukacja seniorów to priorytetowe zadanie w starzejącym się społeczeństwie. W opracowaniu ukazano wzrost rangi edukacji osób w podeszłym wieku oraz jej podmiotowe i społeczne uwarunkowania. Edukacja jest wyznacznikiem ja-kości życia. Deficyty w tym zakresie implikują negatywne zjawiska, m.in.: poczucie braku sensu życia, depresję, automarginalizację i wykluczenie społeczne.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja seniorówpl_PL
dc.subjectautoedukacjapl_PL
dc.titlePodmiotowe i społeczne uwarunkowania edukacji seniorówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number163-173pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiejpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska