dc.contributor.author | Świtalska, Agnieszka | |
dc.date.accessioned | 2021-04-06T12:11:03Z | |
dc.date.available | 2021-04-06T12:11:03Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 1689-4286 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/34954 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Instytut Filozofii Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Internetowy Magazyn Filozoficzny HYBRIS;13 | |
dc.title | O etycznych problemach opieki naukowej nad studentem | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | 190-211 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Warszawski | pl_PL |
dc.references | Bouville M. (2008), Plagiarism: Words and Ideas, [w:] “Science and Engineering Ethics”, 3 (2008). | pl_PL |
dc.references | Brown R.B., Krager, L. (1985), Ethical Issues in Graduate Education. Faculty and Student Responsibilities, [w:] “The Journal of Higher Education”, 4 (1985). | pl_PL |
dc.references | Callahan J.C. (1994), Academic Paternalism, [w:] P.J. Markie (red.), A Professor’s Duties: Ethical Issues In College Teaching, Lanham: Rowman & Littlefield Publishers. | pl_PL |
dc.references | Corlett J.A. (2005), The Good Professor, [w:] “Journal of Academic Ethics”, 1 (2005). | pl_PL |
dc.references | Czeżowski T. (1994), O ideale uniwersytetu, [w:] Wł. Wincławski (red), Tożsamość uniwersytetów. Antologia tekstów Profesorów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń: Oficyna Drukarska Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Książnicy Miejskiej im. Mikołaja Kopernika. | pl_PL |
dc.references | Czeżowski T. (1970), Przemówienie na uroczystości dn. 21.III.1970 w auli Uniwersytetu Toruńskiego (z okazji 80-lecia urodzin), [w:] „Studia Filozoficzne”, 3 (1970). | pl_PL |
dc.references | Dreisbach Ch. (1990), Retention and Advising: Paternalism, Agency and Contract, http://www.eric.ed.gov/PDFS/ED331412.pdf. | pl_PL |
dc.references | Dworkin G. (1988), The Theory and Practice of Autonomy, New York: Cambridge University Press. | pl_PL |
dc.references | Immerwahr J. (2008), The Philosopher as Teacher. Augustine’s Advice for College Teachers: Ever Ancient, Ever New, [w:] “Metaphilosophy”, 4–5 (2008). | pl_PL |
dc.references | ngarden R. (1972), Książeczka o człowieku, Kraków: Wydawnictwo Literackie. | pl_PL |
dc.references | Maddox J. (1995), Plagiarism Is Worse Than Mere Theft, [w:] “Nature”, nr 6543 (1995). | pl_PL |
dc.references | Nazar R., Etyka nauczyciela akademickiego, [w:] [w:] K. Kaszyński, L. Żuk-Łapińska (red), Etyka zawodu nauczyciela. Nauczanie etyki, Zielona Góra: Wydawnictwo WSP. | pl_PL |
dc.references | Newman J.H. (1978) , Idea Uniwersytetu, przeł. J. Fijaś i H. Bortnowska, [w:]„Znak”, 288 (1978). | pl_PL |
dc.references | Pelc J. (2006), Korabielnikowcy w szkolnictwie wyższym, [w:] „Przegląd humanistyczny”, 5-6 (2006). | pl_PL |
dc.references | Poznaniak W. (1995), Psychologiczno-etyczne aspekty nauczania i wychowania, [w:] K. Kaszyński, L. Żuk-Łapińska (red), dz.cyt. | pl_PL |
dc.references | Shils E. (1983), The Academic Ethic, Chicago: University of Chicago Press. | pl_PL |
dc.relation.volume | 2 | pl_PL |
dc.discipline | filozofia | pl_PL |