Show simple item record

dc.contributor.authorWalęcka-Matyja, Katarzyna
dc.contributor.authorKossakowska-Petrycka, Karolina
dc.date.accessioned2014-02-13T03:03:58Z
dc.date.available2014-02-13T03:03:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationWalęcka-Matyja K., Karolina Kossakowska-Petrycka (2008). Metody i formy budowania postaw tolerancji wobec inności związanej z ADHD. W: Gazda G., Hubner I., Płuciennik J. (red.). Dyskursy i przestrzenie (nie) tolerancji, 471-481, Łódź: Wyd. UŁ. ISBN 978-83-7525-220-0
dc.identifier.isbn978-83-7525-220-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/3492
dc.descriptionOpublikowano w "Dyskursy i przestrzenie (nie) tolerancji" pod. red. G. Gazda, I. Hubner, J. Płuciennik
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectdzieckopl_PL
dc.subjectADHDpl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjecttolerancjapl_PL
dc.titleMetody i formy budowania postaw tolerancji wobec inności związanej z ADHD.pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number471-481pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstytut Psychologii, Uniwersytet Łódzkipl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska