Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKacperczyk, Anna
dc.date.accessioned2020-12-14T08:44:42Z
dc.date.available2020-12-14T08:44:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationRecenzja książki Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński, red., (2009) Metody badania wizerunku w mediach. Warszawa: Cedewupl_PL
dc.identifier.issn1733-8069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32893
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrzegląd Socjologii Jakościowej;1
dc.titleRecenzja książki Tomasz Gackowski, Marcin Łączyński, red., (2009) Metody badania wizerunku w mediach. Warszawa: Cedewupl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number188–203pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteAnna Kacperczyk, dr, socjolog, adiunkt w Katedrze Metod i Technik Badań Społecznych w Instytucie Socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Członek zespołu redakcyjnego „Qualitative Sociology Review” oraz „Przeglądu Socjologii Jakościowej”. Członek Zarządu Łódzkiego Oddziału PTS. Za książkę Wsparcie społeczne w instytucjach opieki paliatywnej i hospicyjnej (2006) otrzymała w 2008 roku Nagrodę im. Stanisława Ossowskiego. Zainteresowania naukowe: metodologia badań społecznych, teoria ugruntowana, badania jakościowe, symboliczny interakcjonizm. Dane adresowe autora: Katedra Metod i Technik Badań Społecznych, Instytut Socjologii Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ ul. Rewolucji 1905 r. 41/43, 90-214 Łódźpl_PL
dc.referencesBerelson Bernard (1952) Content Analysis in Communication Research. Glencoe: The Free Presspl_PL
dc.referencesBudzyński Wojciech (2002) Zarządzanie wizerunkiem firmy. Warszawa: OW SGH.pl_PL
dc.referencesDavis Anthony (2007) Public Relations. Przełożył Grzegorz Dąbkowski. Warszawa: PWE.pl_PL
dc.referencesGackowski Tomasz, Łączyński Marcin, red., (2009) Metody badania wizerunku w mediach. Warszawa: CeDeWu.pl_PL
dc.referencesKisielewski Stefan (1988) Rzeczy najmniejsze. Kraków: Michalineum.pl_PL
dc.referencesLisowska-Magdziarz Małgorzata (2004) Analiza zawartości mediów. Przewodnik dla studentów. Wersja 1.1. Kraków: Uniwersytet Jagielloński: Nieruchomości i Finanse.pl_PL
dc.referencesLisowska-Magdziarz Małgorzata (2006) Analiza tekstu w dyskursie medialnym. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiegopl_PL
dc.referencesMrozowski Maciej (2001) Media masowe. Władza, rozrywka i biznes. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.pl_PL
dc.referencesNeuendorf Kimberly A. (2002) The Content Analysis Guidebook. Thousand Oaks: Sage.pl_PL
dc.referencesPisarek Walery (2001) Słowa sztandarowe czytelników różnych gazet i czasopism. „Zeszyty Prasoznawcze”, nr 1–2, s. 7–18.pl_PL
dc.referencesPisarek Walery red., (2006) Słownik terminologii medialnej. Kraków: Universitas.pl_PL
dc.contributor.authorEmailanna.kacperczyk@gmail.compl_PL
dc.relation.volume8pl_PL
dc.disciplinenauki socjologicznepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord