Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKraśniewski, Marcin
dc.date.accessioned2020-12-11T08:17:33Z
dc.date.available2020-12-11T08:17:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32879
dc.description.abstractW rozprawie doktorskiej podjęto się zweryfikowania hipotezy badawczej zakładającej, że regulacja gospodarcza stanowi funkcję państwa wobec gospodarki pozwalającą na ukształtowanie sektora kolejowych przewozów pasażerskich zgodnie z gospodarczymi celami publicznymi, które nie są możliwe do zrealizowania w warunkach wolnego rynku. Pojawia się zasadnicze pytanie czy polski model regulacji gospodarczej sektora kolejowych przewozów pasażerskich umożliwia realizację jednolitego obszaru kolejowego Unii Europejskiej, czy też charakteryzuje się istotnymi odrębnościami i w jakim zakresie. Rozprawa doktorska została podzielona na cztery rozdziały. Rozprawa doktorska uwzględnia stan prawny na dzień 01.10.2020 r.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectprawo gospodarcze publicznepl_PL
dc.subjectprawo Unii Europejskiejpl_PL
dc.subjectregulacja gospodarczapl_PL
dc.subjectpasażerpl_PL
dc.subjecttransport pasażerskipl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.subjectUnia Europejskapl_PL
dc.subjectmodel regulacji gospodarczejpl_PL
dc.subjectsektor infrastrukturalnypl_PL
dc.subjectinterwencjonizmpl_PL
dc.subjectjednolity obszar kolejowypl_PL
dc.titleModel regulacji gospodarczej rynku kolejowych przewozów pasażerskichpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderMarcin Kraśniewskipl_PL
dc.page.number415pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Prawa i Administracjipl_PL
dc.dissertation.directorKrólikowska-Olczak, Maria
dc.dissertation.reviewerPawełczyk, Mirosław
dc.dissertation.reviewerKosiński, Eryk
dc.date.defence2021-01-29
dc.disciplinenauki prawnepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord