Show simple item record

dc.contributor.authorWątroba, Wiesław
dc.date.accessioned2018-09-24T05:39:50Z
dc.date.available2018-09-24T05:39:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2300-1690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25815
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatedra Socjologii Polityki i Moralności, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁpl_PL
dc.relation.ispartofWładza Sądzenia;13
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectpóźny kapitalizmpl_PL
dc.subjectreligiapl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.titleW obliczu nowej odsłony „odwiecznej walki synów przeciw ojcom”pl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number291-297pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Socjologii i Polityki Społecznej Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteWiesław Wątroba – dr hab. socjologii, profesor nadzwyczajny, zatrudniony w Katedrze Socjologii i Polityki Społecznej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, autor ponad 70 publikacji naukowych, w tym 5 samodzielnych monografii, m.in. „Społeczeństwo konsumpcyjne”, „Homo postmillenicus” oraz „Transgresje międzypokoleniowe późnego kapitalizmu”. Stypendysta m.in. rządu brytyjskiego (Uniwersytet Londyński) i Fundacji Kościuszkowskiej (Uniwersytet Kalifornijski, Los Angeles). Zainteresowania badawcze: myśl społeczna Karla R. Poppera, ponowoczesność, globalizacja, konsumeryzm, socjologią pokoleń.pl_PL
dc.referencesDaniels, R. V. (2006). The Fourth Revolution. Transformations in American Society from the Sixties to the Present. New York: Routledge.pl_PL
dc.referencesMarcuse, H. (1991). Człowiek jednowymiarowy. Badania nad ideologią rozwiniętego społeczeństwa przemysłowego. tłum. S. Konopacki, Z. Koenig i inni. Warszawa: Wydawnictwo PWNpl_PL
dc.referencesMontgomery, K.C. (2007). Generation Digital. Politics, Commerce, and Childhood in the Age of the Internet. Cambridge MA: MIT Presspl_PL
dc.referencesStrauss, W., Howe, N., Markiewicz, P. (2006). Millennials and the Pop Culture. Strategies For a New Generation of Consumer in Music, Movies, Television, the Internet, and Video Games. LifeCourse Associates, Great Falls, VApl_PL
dc.referencesSujansky, J.G., Ferri-Reed, J. (2009). Keeping the Millennials. Why Companies Are Losing Billions in Turnover to This Generation, and What to Do About…, Hoboken: John Wiley & Sons.pl_PL
dc.referencesTester, K. (2004). The Social Thought of Zygmunt Bauman. New York: Palgrave Macmillan, Basingstoke.pl_PL
dc.referencesWalczak-Duraj, D. (2012). Wiodące problemy w społeczeństwach liberalnych demokracji. Kontekst etyczny, [w:] „Władza sądzenia”, nr 1/2012, s. 7–21.pl_PL
dc.referencesWątroba, W. (2015). Od radia do skype’a. Geneza społeczeństwa konwersatywnego. W: S. Partycki (red.), E-społeczeństwo w Europie Środkowej i Wschodniej. Teraźniejszość i perspektywy rozwoju, Lublin: Wydawnictwo KUL.pl_PL
dc.referencesWątroba, W. (2009). Społeczeństwo konsumpcyjne. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiupl_PL
dc.referencesWątroba, W. (2017). Transgresje międzypokoleniowe późnego kapitalizmu. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiupl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska