Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDesperak, Iza
dc.date.accessioned2018-09-18T09:57:25Z
dc.date.available2018-09-18T09:57:25Z
dc.date.issued2016-07-05
dc.identifier.issn2300-1690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25713
dc.descriptionBadanie: Ilościowa i jakościowa analiza reklam wyborczych emitowanych w TVP1 w dniach 17–23 października 2015 r. w oparciu o monitoring i rejestrację w wybranych 30-minutowych odcinkach miedzy 16.00–17.00 oraz 19.50–20.20, w ramach projektu badawczego „Kobiety i mężczyźni w telewizyjnych reklamach wyborczych”, zrealizowanego w Katedrze Socjologii Polityki i Moralności IS UŁpl_PL
dc.description.abstractkomunikat z badańpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatedra Socjologii Polityki i Moralności, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofWładza Sądzenia;9
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleGenderowa rewolucja[?], czyli telewizyjna kampania wyborcza 2015. Komunikat z badańpl_PL
dc.typeWorking Paperpl_PL
dc.page.number138-145pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Socjologii Polityki i Moralności, Instytut Socjologii, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteIza Desperak – starszy wykładowca w Katedrze Socjologii Polityki i Moralności UŁ, socjolożka polityki i gender, uczestniczka Interdyscyplinarnego Seminarium Gender.pl_PL
dc.contributor.authorEmailidespera@uni.lodz.plpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska