• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Turyzm/Tourism
  • Turyzm/Tourism 2017, 27/2
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Turyzm/Tourism
  • Turyzm/Tourism 2017, 27/2
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Mural jako atrakcja turystyczna w mieście poprzemysłowym – przykład Łodzi

No Thumbnail [100%x80]
View/Open
0_5_[45]-57_Jażdżewska I..pdf (8.800Mb)
Date
2017
Author
Jażdżewska, Iwona
Metadata
Show full item record
Abstract
W artykule zaprezentowano rozwój łódzkich murali w XXI w., przedstawiono opinie uczestników wycieczek organizowanych w 2014 r. przez Galerię Urban Forms, której głównym zadaniem jest nasycenie tkanki miejskiej sztuką uliczną oraz jej promocja. Ponadto wskazano zasięg oddziaływania łódzkich murali poprzez analizę: wspomnień zarejestrowanych i udostępnionych na YouTube, informacji w mediach lokalnych, krajowych i zagranicznych, opinii udostępnionych w Internecie na blogach i w galeriach turystów oraz miłośników sztuki ulicznej, a także prezentacji w galeriach na stronach internetowych autorów murali. Pozwoliło to na poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy murale mogą być atrakcją turystyczną miasta poprzemysłowego, jakim jest Łódź?
URI
http://hdl.handle.net/11089/24433
Collections
  • Turyzm/Tourism 2017, 27/2 [26]
Article has an altmetric score of 1

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 

NoThumbnail
Posted by 1 X users
4 readers on Mendeley
See more details