• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris
  • Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris 36 (1/2017)
  • Zobacz pozycję
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris
  • Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris 36 (1/2017)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Podręcznik z filozofii. Premiera (współ-autoetnografia wykładu)

No Thumbnail [100%x80]
Oglądaj/Otwórz
HYBRIS_36_1_Szwabowski_Wezniejewska_121_138.pdf (520.1KB)
Data
2017
Autor
Szwabowski, Oskar
Wężniejewska, Paulina
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
In this article we use the co-autoethnography method to analyse the didactic screws. At the same time we are trying to loosen them.
URI
http://hdl.handle.net/11089/20894
Collections
  • Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris 36 (1/2017) [9]

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 

NoThumbnail