Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMikołajczyk, Bożena
dc.contributor.authorKurczewska, Agnieszka
dc.contributor.authorKrawczyk, Marzena
dc.date.accessioned2013-06-09T14:05:20Z
dc.date.available2013-06-09T14:05:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2012
dc.description.abstractThe aim of the paper is to indicate the significance of R&D in innovation process at company's level. It is achieved by studying the evolution of indicators measuring innovativeness. The authors propose set of indicators allowing to measure the influence of R&D on innovativeness of companies. The indicators include both outlays (input analysis) and their results (output analysis).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;266
dc.titleEwolucja pomiaru innowacyjności w firmiepl_PL
dc.title.alternativeEvolution in Measuring Innovativeness at Company's Levelpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number251-261
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny; Instytut Finansów


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord