Show simple item record

dc.contributor.authorZiemecka, Małgorzata
dc.date.accessioned2016-03-10T12:29:56Z
dc.date.available2016-03-10T12:29:56Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/17325
dc.description.abstractBusiness to customer transactions gain a greater significance in Electronic Commerce. A particular case of such a transaction is Electronic Banking, which revolutionized the ways, in which customers access accounts and accumulated money. The introduction of usage of mobile devices within Electronic Banking gave the name of Mobile Banking to this kind of distribution of bank services. This article presents a view on Mobile Banking from the perspective of the customer, who is the subject of transactions in the B2C sector. The use of new applications and services based on them depends on the customer’s acceptance.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;211
dc.titleBankowość mobilna jako forma elektronicznej transakcji w sektorze B2Cpl_PL
dc.title.alternativeMobile Banking as a Form of Electronic Transaction in The B2C Sectorpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007pl_PL
dc.page.number55-64pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Zakład Informatyki Ekonomicznejpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record